Történetünk
Hisszük, hogy a több mint húsz év, amióta követeléskezeléssel foglalkozunk elég tapasztalatot adott kezünkbe, ahhoz, hogy a napi szinten fejlesztett tudással a legmagasabb szinten segíthessük ügyfeleinknek a jobb pénzügyi mutatók elérését, a leírási veszteség mentes működést, a lehető legrövidebb számlaforgási időtartamot.
Cégünk alapítója ekkor jegyeztette be első vállalkozását, amelynek fő tevékenysége a kintlévőségkezelés volt. Az első megbízóink az építőipar akkori ismert szereplői voltak.
A kétszemélyes családi cégből hat személyes vállalkozás lett, egyre több ügyfelünk érkezett, élelmiszeriparból, számítástechnikai kereskedelemből
Főállású szoftver fejlesztő került cégünkhöz, annak érdekében, hogy egy olyan szoftvert hozhassunk létre, amely képes kollégáink napi munkáját hatékonyan segíteni.
Megszületett saját fejlesztésű szoftverünk az accountmanager.hu. A szoftverbe beletettük az elmúlt 15 év szakmai tapasztalatát, a buktatókat és minden olyan fontos elemet, amelytől jobb és hatékonyabb lehet a követeléskezelési munka.
Piacra került szoftverünk, az AM. Kintlévőségkezelési portfólliónk évről évre nő, ebben az évben már több mint 100 milliárd forintnyi számlaforgalom napi szintű kezeléséért voltunk felelősek.
Dolgozunk és fejlődünk tovább. Tréningeket tartunk értékesítőknek, cégvezetőknek, amelyeknek témája a követeléskezelés és a kockázatkezelés.