Gyors eredmény
Ma reggeli első telefon:
„Köszönöm a hatékony munkát, a pénzt már át is utalta az adósom! Kérem, állítsák ki a számlát, és azonnal fizetem is.”
Megbízónk marketing tanácsadást végzett egy komoly cégnek, amelynek az árbevétele sok százszorosa az övének. Fel sem merült benne, hogy nem fizetik ki, de mégis ezzel kellett szembesülnie. A mindennapokban gyakori történet, hogy kis cégek nem kapják meg a munkájuk ellenértékét. A másik oldalon azonban általában nem kell semmi rossz szándékra gondolni, egy nagy gépezetben bonyolultabb a számla jóváhagyás, vagy az, hogy elkeveredik a rendszerben. Ez nem mentség, de ettől még a mindennapok része.
Ügyfelünk már három hónapja hívogatta a kérdéses céget, mindig csak ígérgettek neki, de nem kapta meg a munka ellenértékét. Amikor átadta követeléskezelésre, egy alkalommal egyeztettünk a nem fizető féllel, majd amikor nem teljesült az ígéretük küldtünk egy felszólító levelet, mostanra pedig megérkezett a pénz.
Tanulság csak egy van. A nem fizető ügyfeleire elvesztegetett energiát, a sok telefont, inkább mindig használja egy vállalkozó ügyfélszerzésre, vagy bármi olyan dologra, amely előrébb viszi a cégét. A kintlévőségek kezelése egy szakma, bízzuk hozzáértőkre.